poniedziałek, 5 czerwca 2017

List do autorów


Na początek odpowiadam na jeden z komentarzy. Uwaga o dekolcie pani reporterki była żartobliwym nawiązaniem do treści książki Zapomniani bogowie. Mam nadzieję, że pani reporterka się nie obraziła. W każdym razie przepraszam wszystkie panie, które mogły poczuć się urażone.  Głupi ja. Nie ukrywam, że wolę kobiety ładne, mądre i z poczuciem humoru od brzydkich, durnych i jędzowatych.  Mężczyzn też - z tym, że w tym ostatnim przypadku wielkość dekoltu zupełnie nie ma znaczenia.

A teraz poważnie. Zamieszczam list, którego adresatem byłem również ja. Cytuję go w całości.
 
Dzień dobry,
nazywam się Iwona Niezgoda. Jestem recenzentką publikującą na łamach regionalnego Portalu Informacyjnego pieninyinfo.pl w dziale Kultura.
W mojej okolicy mieszka ciężko chory, ale bardzo dzielny chłopczyk, Wojtuś Sobierski. Jego mama wiedząc o mojej książkowej pasji, zwróciła się do mnie z prośbą o pomoc w zbiórce przedmiotów, które można będzie przeznaczyć na licytację prowadzoną przez Fundację Słoneczko na stronie Charytatywni Allegro, link tutaj: http://charytatywni.allegro.pl/listing?charityOrganizationPurposeId=787 z której całkowity dochód zostanie przeznaczony na leczenie i rehabilitację Wojtusia.
Dlatego pozwalam sobie zwrócić się z gorącą prośbą do Pani (Pana) o przekazanie swojej książki opatrzonej autografem na tę licytację. Pomoc dziecku zadeklarowali już między innymi Pani Katarzyna Puzyńska i Pan Jarosław Prusiński.
Jeśli Pani (Pan) także zechciałaby pomóc, podam adres, na który będzie można wysłać książkę.
Mocno wierzę, że wspólnymi siłami można dokonać wielkich rzeczy. Darczyńcy mogą liczyć na dozgonną wdzięczność rodziców Wojtusia i na podziękowania zamieszczane przez mamę chłopca na Facebookowym fanpage’u tutaj: https://www.facebook.com/wojtussobierski/
Serdecznie pozdrawiam,
Iwona Niezgoda

Możecie pomóc, licytując książki, które się tam pojawią. Z pewnością wśród autorów będą nazwiska bardziej popularne od mojego.

1 komentarz:

  1. Jeśli udostępniony zostanie link do książki, z miłą chęcią zalicytuję drogi autorze - Jarosławie Prusiński :)

    OdpowiedzUsuń

Szary Mag w wersji angielskiej

A więc stało się! Decyzja została podjęta. Uciekam stąd (pisarsko). Właściwie nie do końca uciekam, ale jednak chcę poszukać swoich drzwi do...