poniedziałek, 19 czerwca 2017

Zasłyszane w samolocie


Chyba znowu przysnąłem, co sobie uświadomiłem, kiedy turbulencje przywróciły mnie do rzeczywistości. Do ciasnego wnętrza latającej trumny. Nigdy nie lubiłem latać. Gdyby człowiek miał być do tego stworzony urodziłby się ptakiem.
Byłam ostatnio na "Opowieściach waginy" powiedział kobiecy głos z przodu.
Widziałem przed sobą tylko czubki głów dwóch kobiet siedzących przede mną. Czubek blond po lewej i rudy po prawej. Rozmawiały ściszonymi głosami jednak słyszałem je dość wyraźnie.
Monologach sprostował rudy czubek.
Byłaś na tym?
Nie. Tylko słyszałam tytuł.
Aha. A ja byłam! Zwykle nie lubię sztuki współczesnej, bo nic z tego nie rozumiem. Uświadamiają mi, że jestem głupia i jeszcze mam za to płacić! Do takich wniosków mogę dojść za darmo!
I co uświadomili ci, że jesteś głupia?
Nie, że to oni są głupi! roześmiała się blondynka.
Ja bym ci mogła zrobić opowieść waginy druga ściszyła głos jeszcze bardziej. Tydzień temu byłam u Karola, wiesz. Jechałam przez pół Polski. W czasie drogi, kiedy o nim myślałam zrobiło mi się mokro w majtkach. Nawet się ucieszyłam, że taka nagrzana jestem. A kiedy dojechałam na miejsce okazało się, że... mam okres!
O cholera!
No! Pieprzona ciotka!
A właśnie! Widziałam twoją ciotkę wczoraj!
Jak to wczoraj? zdziwiła się ruda. Niemożliwe! Przeszła mi cztery dni temu!
Ciotkę Halinkę! W parku z tym jej nowym amantem.
Nic mi nie mów. Jak jej nie wstyd, starej raszpli, tak się afiszować?!
No wiesz... wdowa jest nieśmiało zaprotestowała blondynka. Wolno jej się prowadzać z facetami.
Wdowa jest to na msze niech da i się modli za wuja!
Masz rację! A twój mąż niczego się nie domyśla? No wiesz, że ty go z  tym Karolem...
Za głupi jest na to.
A jeśli on też kogoś ma?
Ta pierdoła? warknęła ruda. Która by na niego poleciała? Na ten jego bęben i nieogoloną gębę.
No, ale co byś zrobiła? dociekała blondynka.
Jak to co? Niech by tylko spróbował, to od razu bym się rozwiodła!
Ale przecież ty sama...
Ja to co innego! To jego wina, a nie moja. Powinien się trochę ogarnąć zamiast leżeć całymi dniami na kanapie. Na kolacje mnie zaprosić do restauracji, kwiaty kupić, powiedzieć, że jestem piękna...
Ma kłamać? zaśmiała się ta z lewej. Piękna to ty nigdy nie byłaś!
Karolowi się podobam!
A on cię zabiera do restauracji?
Karol? Nie mamy na to czasu. Jak się widzimy to zwykle nie wychodzimy z łóżka!
No to można powiedzieć, że Karol też tylko leży, tak jak twój mąż.
Kiedyś ci wytłumaczę różnicę ucięła ruda. Albo sama to zrozumiesz.

Nabrałem nagle nieprzepartej ochoty, żeby wychylić się za przednie siedzenia i zobaczyć jak wyglądają te kobiety, zwłaszcza ruda. Jednak po krótkiej chwili zmagania się z samym sobą zrezygnowałem. Grubaska z boku znowu zaczęła się szamotać na swoim siedzeniu i grzmotnęła mnie łokciem w wątrobę tak mocno, że aż mi w oczach pociemniało. Jęknąłem i zwinąłem się w kłębek.

Niech się pan tak nie kręci, nie jest pan sam! warknęła gruba.

Przez resztę lotu wymyślałem tortury jakim bym poddał tego tucznika w różowej sukience, gdybym nie był takim miłym facetem jakim jestem.
 
Fragment zbioru Niedopowiedziane

Możecie mi wierzyć lub nie, ale konwersacja jest w stu procentach autentyczna.

4 komentarze:

  1. He he uśmiałam się czytając powyższy fragment :) Niemniej jednak muszę szczerze przyznać, że sama niejednokrotnie byłam światkiem takich ''błyskotliwych'' rozmów i czasem tak się zastanawiam, czy ja w poprzednim wcieleniu nie byłam facetem, bo jakoś nie potrafię zrozumieć dziwnego myślenia niektórych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah dobre! ech kobiety, kto je zrozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te kobiety. Nie ma to jak przypadkowo napotkani ludzie oraz ich zwierzenia. Ciekawe, czy mąż dalej się nie zorientował, że ma doprawiane rogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej się podobał fragment o "nagrzaniu". I jeszcze o tym, że sztuka współczesna uzmysławia jej, że jest głupia.

    OdpowiedzUsuń

Szary Mag w wersji angielskiej

A więc stało się! Decyzja została podjęta. Uciekam stąd (pisarsko). Właściwie nie do końca uciekam, ale jednak chcę poszukać swoich drzwi do...