wtorek, 20 czerwca 2017

Bogini Isztar

To będzie książka o dwóch historiach, dwóch czasach. Na pewno będzie to książka zupełnie inna niż inne. :) Jest taka ciekawa, że nie mogę się doczekać, żeby ją napisać.
W tej książce nic nie będzie oczywiste, nic nie będzie tym, co jako Czytelnicy dobrze znacie. Kompletny odjazd, co znaczy, że moja psychoza zaczyna się pogłębiać.
Okładki już mam! Teraz już tylko pozostało napisać książkę. Tylko tyle.

Dziękuję za komentarze. Zdjęcia okładek usunąłem, bo w końcu musze zostawić Wam jakąś niespodziankę. W dodatku jeszcze są niedopracowane. A więc troszkę cierpliwości.

Z aktualności - wczoraj skończyłem pracę z Niedopowiedzianymi!
Pozostaje tylko znaleźć patronów i kolejna pozycja wypłynie na szerokie wody.

No to teraz biorę się za Isztar - boginię miłości i wojny.




OPOWIADANIE

Opowiadanie napisane na zlecenie. O sercu. Ale jak zwykle podszedłem do tematu po swojemu i przewrotnie. Zapraszam do lektury.