środa, 7 czerwca 2017

Gafa stulecia

Chciałem dobrze, a wyszło tak jak zwykle.
Miałem zamiar wesprzeć akcję charytatywną i wysłałem do kilku znajomych autorek i (o zgrozo) autorów wiadomość takiej mniej więcej treści: "Chcę się z Tobą pilnie skontaktować! Wszystko wyjaśni Ci mój ostatni post na blogu". Chodziło mi o ten z listem do pisarzy.
Byłoby fajnie, ale wczoraj zamieściłem wpis na temat... światowego dnia seksu! Nie dziwi więc wieczorna odpowiedź jednej z autorek - "U mnie czy u Ciebie?".
Ponieważ obawiam się, że zostanę zasypany propozycjami od autorek lub (co gorsza) autorów, to spieszę z wyjaśnieniami. Chodziło mi o list na temat akcji charytatywnej.

PS. Do mojej znajomej pisarki - może być u mnie :)

OPOWIADANIE

Opowiadanie napisane na zlecenie. O sercu. Ale jak zwykle podszedłem do tematu po swojemu i przewrotnie. Zapraszam do lektury.